O Б Я В Л Е Н И Е

Община Несебър, гр. Несебър, ул. ”Еделвайс” 10, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 1490/10.06.2025 г. на Кмета на Община Несебър

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

за заемане на една щатна бройка по служебно правоотношение за длъжността Главен инженер в дирекция “Устройство на територията, инвестиционно планиране, строителство и  контрол върху строителството”, отдел “Устройство на територията”   към Община Несебър, при следните условия:

 

  1. Кратко описание на длъжността: Участва в съставяне на програмите за проектиране и строителство на общината. проверява и съгласува постъпилите в общината планове за безопасност и здраве и планове за управление на строителните отпадъци. Участва в ОбЕСУТ. Координира и подпомага работата на служителите в отдела и дирекцията във връзка с целия процес на проектиране на общинските обекти, съгласуването с другите институции, тяхното изпълнение, въвеждането в експлоатация и гаранционните срокове. Води кореспонденцията с ДНСК и РДНСК – Бургас. Взаимодейства със служителите от отдел „Бюджет и разрешителни режими“ относно изпълнение на капиталовата програма,. Участва в комисиите по избор на изпълнител по Закона за обществени поръчки, относно проектиране, инженеринг, строителство и ремонтни дейности. Участва в приемателни комисии за изгражданите общински обекти. Извършва огледи и планиране на видове необходими ремонти в общински жилища и сгради. Изготвя проекти на заповеди, свързани с устройство на територията. Изготвя проекти на докладни записки до Общински съвет Несебър.

 

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
  • минимална образователна степен – бакалавър;
  • минимален професионален опит – 3 години или придобит ІV младши ранг –       т. 258 от Класификатора на длъжностите в администрацията.
  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 Закона за държавния служител и на тези по ал.2 на чл.7 от същия закон – при назначаване;
  • професионална област – строителен инженер, строителство на сгради и съоръжения – строителни конструкции, инженер – мениджър в строителството.
  • дигитални умения – владеене на Microsoft Word, Microsoft Excel, AUTOCAD, работа с интернет и със специализирани информационни програми;
  • познания в областта на местното самоуправление и местната администрация.

      

  1. Допълнителни умения и квалификация, по които се оценят участниците в конкурса: аналитична компетентност; ориентация към резултати; работа в екип; комуникативна компетентност; фокус към клиента /вътрешен или външен/; професионална компетентност; дигитална компетентност.

 

  1. Начинът на провеждане на конкурса е :
    • решаване на тест;
    • провеждане на интервю.
  1. Минимален размер на основната заплата 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.

 

  1. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
  • заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл.17 ал.2 от НПКПМДС /;
  • декларация за обстоятелствата по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС /образец/;
  • копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен. В случаите когато дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или когато документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  • копие от документ за придобита проектантска правоспособност;
  • копие от документите, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е придобил ранг като държавен служител;
  • копия на документи удостоверяващи придобит професионален опит;
  • професионална автобиография;
  • доказателства, че кандидата е преминал срочна служба в доброволният резерв по чл. 59, ал. 1 от ЗРВСРБ /ако кандидата притежава такъв/
  • нотариално заверено пълномощно в случай, че документите се подават от упълномощен представител.

 

  1. На основание чл.14, ал.4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

  1. Място и срок за подаване на документи:

Документите за участие в конкурса следва да бъдат подадени в 10 дневен срок от публикуване на обявлението за провеждане на конкурса:

– лично от кандидата или от упълномощено от него лице в Центъра за административно гр. Несебър, ул.”Еделвайс” 10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч.;

– по електронен път на e-mail: hr@nesebar.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Краен срок за подаване на документите до 16.00 часа на 26.06.2025 г. включително.

 

  1. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:

Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на сайта на общината, раздел Инфоцентър, категория Конкурси: https://nesebar.bg/obiavi/category/конкурси/, съгласно нормативно определените срокове.

      

За информация: 055429397, 055429390 – отдел „Човешки ресурси и ТРЗ“ при Община Несебър.