ОбщинаНесебър, гр.Несебър, ул.”Еделвайс” 10, на основание чл.10а, ал.2отЗаконазадържавнияслужител, чл.14, ал.1 отНаредбатазапровеждане на конкурситеи подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 2483/09.10.2025 г. на Кмета на ОбщинаНесебър
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една щатна бройка по служебно правоотношение за длъжността „Главен вътрешен одитор”в Звено за вътрешен одит към Община Несебъркъм Община Несебър, при следните условия:
1. Кратко описание на длъжността:Главният вътрешен одитор, в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор/ЗВОПС/, Глобалните стандарти за вътрешен одит в публичния сектор, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звенотоза вътрешен одит в Община Несебър, утвърдената от министъра на финанситеметодология за вътрешен одит в публичния сектор ивътрешните актове на Община Несебър:
• осъществява дейността по вътрешен одит във всички структури, дейности и процеси в общината, включително финансираните със средства от Европейския съюз, когато не е предвиденвъншен одит, както и на разпоредителите от по-ниска степен, чрезизпълнение на конкретни одитни ангажименти за даване на увереност и консултиране;
• идентифицира и оценява рисковете по одитираните дейности и процеси;
• проверява и оценява съответствието на дейността със законите,подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите,надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативнатаинформация и създадената организация по опазване на активите иинформацията, както и ефективността, ефикасността и икономичността наоперациите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти и изразява независимо и обективно мнение заефективността на контролните механизми на одитираната дейност/процес,въз основа на проверените от него факти и обстоятелства.
2. Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
• минимална образователна степен– бакалавър;
• минимален професионален опит – 2 години, съгласно КДА илипридобитІV младширанг.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт:
• да притежават сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53, или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор /чл. 19, ал. 2, т. 4 от ЗВОПС/;
• Да отговарят на изискванията на чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗВОПС – да са дееспособни лица, да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат длъжността.
• При назначаване,кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
4. Допълнителниизисквания за заемане на длъжността:
• Придобито образование в професионална област/направление – Икономика или Право;
• Дигитална компетентност – владеене на Microsoft Word, Microsoft Excel, работа с интернет;
• Ориентация към резултати; работа в екип; фокус към клиента; комуникативна, професионална, аналитична и лидерска компетентност;
5. Начинът на провеждане на конкурсае:
• решаване на тест;
• провеждане на интервю.
6. Минимален размер на основната заплата–1077 лв. Приопределяне на индивидуалнияразмер на основнатазаплата на спечелилияконкурсакандидатсеотчитатнивото на заеманатадлъжност и изискваниятазанейнотозаемане,квалификацията и професионалнияопит на кандидата, съгласнонормативнитеактове, определящиформирането на възнаграждението и вътрешнитеправила, прилагани в съответнатаадминистрацията.
7. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1) заявление по образец за участие в конкурса /Приложение № 3 към чл. 17 ал.2 от НПКПМДС /;
2) декларация за обстоятелствата по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС/чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗВОПС /образец/;
3) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен. В случаите когато дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или когато документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4) копие от сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
5) копие от документите, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е придобил ранг като държавен служител;
6) професионална автобиография;
7) нотариално заверено пълномощно в случай, че документите се подават от упълномощен представител.
8. На основание чл.14, ал.4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служителибългарскитеграждани, коитосапреминалисрочнаслужба в доброволниярезервпочл. 59, ал. 1 отЗаконазарезерва на въоръженитесили на РепубликаБългария, сеползват с предимствоприкандидатстванезаработа в държавнатаадминистрацияприпостигнатиравникрайнирезултати от проведенатапроцедура.
9. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат подадени в срок до 20.10.2025 г.:
– лично от кандидата или от упълномощено от него лице в Центъра за административно обслужване на граждани, гр. Несебър, ул.”Еделвайс”10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч.;
– по електронен път на e-mail:secretary@nesebar.bg,като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
10. Общодостъпномясто, на коетоще се обявяватсписъците или другисъобщениявъввръзка с конкурса:
Списъците и другисъобщениявъввръзка с конкурса ще се обявяват на сайта на общината, раздел «Инфоцентър», категория «Конкурси»: https://nesebar.bg/obiavi/category/конкурси/,съгласнонормативно определенитесрокове.
Заинформация: отдел „Човешкиресурси и ТРЗ“–0554/29390 и 0554/29396