Вторник 10:00 – 12:00 часа и 13:00 – 15:00 часа
Записване: четвъртък, петък и понеделник в Центъра за административно обслужване – гр. Несебър, ул.” Еделвайс” №10 Административна сграда на Община Несебър /партер/ - ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИЕМЕН ДЕН
ТЕЛЕФОНИ ЗА ВРЪЗКА - ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО И ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ Кодът за междуградско избиране на Несебър ( 0554 ) АДМИНИСТРАТИВЕН ОФИС № 1 ГИШЕ № 1 - ГРАО, ОБЩО ДЕЛОВОДСТВО 2-93-72 ГИШЕ № 2 - МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ 2-93-74 ГИШЕ № 3 - МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ 2-93-73 ГИШЕ № 4 - МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ 2-93-73 ГИШЕ № 5 - МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ 2-93-74 ГИШЕ № 6 - МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ 2-93-74 ГИШЕ № 7 - КАСА 2-93-75 АДМИНИСТРАТИВЕН ОФИС №2 ТЕЛ.НОМЕР ГИШЕ № 1 - ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ 2-93-81 ГИШЕ № 2 и ГИШЕ № 3 - УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА, ИНВЕСТИЦИОННО ПЛАНИРАНЕ,КОНТРОЛ ВЪРХУ СТРОИТЕЛСТВОТО, УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ЕКОЛОГИЯ 0893303633 | 2-93-82 | caio_2_23@nesebar.bg ГИШЕ № 4 и ГИШЕ № 5 - КАТЕГОРИЗАЦИЯ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ОБЕКТИ, ТЪРГОВИЯ НА ОТКРИТО, КОНТРОЛЕН БЛОК 2-93-83 ГИШЕ № 6 - КАСА 2-93-84 |
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО И ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕгр. Несебър, ул.” Еделвайс” №10 Административна сграда на Община Несебър - партер За административното обслужване на гражданите в общинската администрация е обособен Център за административно и информационно обслужване(ЦАИО) . Център за административно и информационно обслужване се намира в сградата на община Несебър ул. Еделвайс № 10 партер, разполага с два административни офиса. работно време от понеделник до петък от 8.30 до 16.30 часа. Каса за заплащане на местни данъци и такси – 08.30 -16.00 ч. В ЦАИО административен офис № 1 функционират 6 работни места,а в административен офис № 2 функционират 5 работни места, като служителите посредничат за извършването на всички видове услуги по съответни направления и дават информация за тях. На "едно гише" се подават заявления, придружени с необходимите комплектоващи документи, получават се готовите документи а на касите се заплащат таксите за услугите. Работните места са оборудвани с модерна компютърна техника и специализиран софтуер. На разположение на гражданите е брошура с вида на извършените услуги, необходимите документи и таксите, които се събират. Обслужването се извършва посредством система за управление на клиенти. Необходимо е : · да се снабдите с билет за съответното направление, с посочен номер от колоната за електронно управление · Изчакайте реда си на определените за това места · Обслужването ще сe извърши след повикване и представяне на съответния номер от билета ОФИС СЛЪНЧЕВ БРЯГ, кв. „Чайка“ №61 • СЛУЖИТЕЛ „Гражданска регистрация“ телефон 0554 / 29216, lala@nesebar.bg; работно време: понеделник – петък от 08.00 до 17.00 ч. с обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч. • КАСА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ телефон 0554 / 29217 работно време: вторник и четвъртък от 09.00 до 15.00 ч. Административното обслужване по "Организация на паркирането, репатриране и пропускателен режим" и "Разрешителни режими - таксиметров превоз на пътниците" се извършва в офисите на адрес: гр. Несебър, ул. "Струма" №6 работно време:от понеделник до петък от 8.30-12.00 и 13.00-16.00 часа телефони: Началник дейност „ОПРПР“ – 4-25-87, prpr@nesebar.bg Служител „Магнитни карти и паркоместа“ – 4-28-69, parking@nesebar.bg; Служител „Таксиметров превоз на пътниците“ - 4-28-94, finansi@nesebar.bg Удостоверение за наличие или липса на задължения към Националната агенция по приходите може да заявите и получите от отдел „Местни данъци и такси“, офис №4 /зад хотел „Герджика“/, телефон 0554 / 4-26-10 - услугата е безплатна, работно време: от понеделни до петък, 8.30-12.00 и 13.00-16.30 часа; Услуги към Агенцията по геодезия, картография и кадастър може да заявите и получите в изнесеното работно място на Центъра за административно и информационно обслужване ул. „Еделвайс“, базар „Лъки“, телефон 0893505193, работно време: от понеделник до четвъртък, 8.30-12.00 и 13.00-16.30 часа |